מה משמעות השילוב של אוטיזם בתפקוד גבוה וזוגיות ?

במידה ואתם מתמודדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וזוגיות, הרי שחשוב לזכור כי גם בשעה שהדברים נראים מורכבים מאוד, הודות לקבלת העזרה המתאימה ממרכז LeadUP, תחת הנהלתה של ד”ר פנינה ארד, ניתן יהיה ללמוד כיצד להתמודד בצורה יעילה ומוצלחת עם הקשיים שעשויים לצוץ במערכת היחסים הזוגית. המרכז הוקם על מנת לשמש כמקום בטוח בעבור זוגות אשר מתמודדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה אצל אחד מבני הזוג. במרכז ניתן יהיה לרכוש כישורים, כלים ומיומנויות תקשורתיות על מנת להתמודד עם מערכת היחסים בצורה המוצלחת ביותר.

לאור העובדה כי אבחונים לאוטיזם בתפקוד גבוה החלו להיות נפוצים רק בשנות ה- 90, נוכל לראות כי אנשים רבים לא זכו לאבחון של בעיה זו בילדותם, אלא מצאו את עצמם מתמודדים עם המצב בכוחות עצמם ובעזרתם של האנשים האוהבים אותם. תהליך זה אינו פשוט ודורש מחויבות רבה משני הצדדים בקשר הזוגי.

אנשים עם אוטיזם עשויים להתקשות באינטראקציות חברתיות, בהפגנת חיבה ובהבעת אמפתיה ומנגד, בן או בת הזוג עשויים להרגיש בדידות חזקה, חוסר תמיכה ותסכול גדול. תקשורת לקויה הינה בעלת השפעה רבה על מערכת היחסים הזוגית ומאתגרת את רמת האינטימיות בצורה משמעותית. יחד עם זאת, עבודה הדדית לשם השגת זוגיות בריאה, תוכל לסייע להשיג את המטרה הזו.

מה משמעות השילוב של אוטיזם בתפקוד גבוה וזוגיות

שיפור התקשורת בזוגיות

עבודה משותפת מתוך מטרה לשפר את התקשורת בזוגיות הינה חשובה ומשמעותית בכל מערכת יחסים זוגית, בין אם אחד הצדדים סובל מאוטיזם בתפקוד גבוה או לא. זכרו כי אכן קיימת הדרך ליצירת מערכת היחסים הבריאה, הפתוחה והאוהבת עליה חלמתם במשך זמן כה רב. מרכז LeadUP שם לו למטרה את הענקת הליווי, ההכוונה והייעוץ לו תהיו זקוקים בשעה שאתם חווים זוגיות במשבר. פנו אל המרכז עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל