ילדות טובות הופכות להיות נשים טובות מדיי

 

 

יכול להיות שהיית ילדה טובה כי גילית שזאת דרך יעילה לזכות באהבה ולקבל שבחים והערכה.

יכול להיות שבחרת להיות ילדה טובה כי פחדת מהסנקציות ומהעונשים שבהם איימו אצלך בבית על ילדות פחות מוצלחות…

יכול גם להיות שהמאמץ שלך להיות ילדה טובה אף פעם לא הספיק, ושתמיד קיבלת ביקורת ונשארת בתחושה שאת צריכה להשתדל יותר.

 

מה שבטוח הוא, שכאשר את כל כך מתאמצת להיות ילדה טובה ולעשות את מה שמצפים ממך לעשות, את לומדת שלרצונות ולצרכים שלך אין משמעות גדולה, ושכנראה, אחרים יודעים יותר טוב ממך מה נכון עבורך. עם הזמן, את גם מפסיקה לשמוע את הקול הפנימי שלך ולא תמיד יודעת לזהות מה את באמת רוצה וצריכה. את לומדת לשים את עצמך במקום האחרון ולתת חשיבות עליונה למה שאחרים חושבים ואומרים.

ילדות טובות שלמדו כבר בגיל צעיר לרצות את הסביבה שבה גדלו ולעמוד בציפיות ובדרישות שהופנו אליהן, הופכות לא פעם להיות נשים טובות מדיי, שעושות הכול בשביל כולם. הן מטפלות היטב בבן הזוג, בילדים, בבית, דואגות שכל בני המשפחה יהיו מרוצים, ורק בעצמן הן לא יודעות לטפל, כי אף אחד מעולם לא לימד אותן לעשות את זה.

ולא במקרה, אותן ילדות טובות, הרבה פעמים נישאות לבני זוג שלא יודעים לתת, שממוקדים בעצמם ובצרכים שלהם ושמרבים להעיר ולבקר. וגם כשהן עושות כמיטב יכולתן ומשתדלות להיות הכי בסדר שרק אפשר, זה אף פעם לא מספיק טוב.

ואת צריכה להבין שישנם אנשים שאף פעם לא תוכלי לעמוד בציפיות שלהם, והם ימשיכו לא להיות מרוצים ולתת לך ביקורת, ושלהיות האישה הטובה, זו לא הדרך לזכות באהבה שלהם. כדי לזכות באהבה ללא תנאי, את צריכה קודם כל להתחיל לאהוב את עצמך ולשאול את עצמך שאלות כמו מה את באמת רוצה וצריכה. וזה אומר, לשים את עצמך במקום הראשון ולהתחיל לתת מענה לצרכים ולרצונות שלך.

וכן, יש מצב שהאנשים הסובבים אותך, אלו שרגילים שאת עושה וטורחת סביבם, ואלו שרגילים לבקש ממך דברים ולהיענות תמיד בחיוב ובחיוך, לא יאהבו את השינוי. מבחינתם, זאת הרעת תנאים, ואין שום סיבה שהם יאהבו את זה. ויש מצב שהם גם מאוד יכעסו עלייך, או יבחרו להתרחק ממך. ואת תצטרכי להשלים עם זה שמה שהם בעיקר אוהבים אצלך, זה את השירותים שאת מספקת להם.

וכמו שאת בטח יודעת, כשאת נמצאת רק בצד הנותן לאורך הרבה מאוד זמן, את עלולה למצוא את עצמך במצב שבו את כועסת, מתוסכלת ומרגישה מנוצלת, או שחוקה, מדוכאת ומותשת. וזה לא מפתיע, כי שאת רק נותנת, את מתרוקנת. וכדי להתמלא מחדש באנרגיות, את חייבת למצוא מהם הדברים שממלאים אותך במרץ, בחיוניות ובשמחת חיים, וגם לספק אותם לעצמך. ולהבין שמגיע לך להיות גם בצד המקבל, ולא רק הנותן.  

וכשתתחילי לדאוג לעצמך, תראי שפתאום ייכנסו לחיים שלך אנשים חדשים שיודעים לתת, ותזמני לעצמך מערכות יחסים שיש בהם אהבה והדדיות של נתינה וקבלה. וזה אולי נשמע קל ופשוט למי שגדלה בסביבה שהרעיפה עליה אהבה ללא תנאי, אבל נשים טובות מדיי, צריכות להשקיע עבודה ומאמץ על מנת ללמוד לשים את עצמן במרכז ולהשמיע את קולן.

 

אשמח ללוות אותך בתהליך,

ד”ר פנינה ארד: 0507865822

 

 

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל