חשיבותה של יועצת זוגית 

אין ספק כי שירותיה של יועצת זוגית יכולים להיות הדבר אשר יצליח להציל את מערכת היחסים הזוגית שלכם. מרכז LeadUp ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע ביציאה ממבוי סתום של חוסר תקשורת והטחת האשמות זה בזו. המרכז יוכל להעמיד לרשותכם תהליך של ייעוץ זוגי תחת ניהולה של ד”ר פנינה ארד, ד”ר לפסיכולוגיה, יועצת זוגית, מנחת קבוצות ומאמנת להעצמה נשית. ד”ר ארד מלווה נשים וזוגות אשר מתמודדים עם קשיי תקשורת קיצוניים בזוגיות ורוצים לצאת לדרך חדשה של העצמה ושינוי, שיובילו לעתיד מאושר ובריא יותר.

חיים בזוגיות ממושכת הינם מאתגרים בעבור הרבה מאוד זוגות. אנשים רבים עשויים לחוות שחיקה, מריבות, קצרים בתקשורת ותסכול רב כתוצאה מכך. במידה וגם אתם חווים כעת תקופה מאתגרת, חשוב לזכור כי ניתן לעשות שינוי במצב הקיים. ניתן לעבוד ולשפר את יכולות התקשורת של שני הצדדים, ללמוד להביע בצורה מכבדת את הקשיים האישיים והזוגיים של כל אחד מבני הזוג ולמצוא את הדרכים להתמודדות יעילה עם המצב הקיים.

תחום הייעוץ הזוגי הינו מורכב מאוד לאור העובדה כי כל מערכת יחסים זוגית הינה מיוחדת במינה וכוללת בעיות ואתגרים אינדיבידואליים. לשם כך, יועצת זוגית מנוסה ומקצועית תוכל להתאים את הטיפול והפגישות לאופי שלכם ולקשיים הייחודיים שאיתם אתם מתמודדים. עבודתה של היועצת הזוגית תוכל לאפשר לכם לחזור ולתקשר אחד עם השני בצורה הפתוחה והאמתית ביותר.

חשיבותה של יועצת זוגיות

תהליך מעורר ומחזק לשני בני הזוג

על מנת להצליח להתמודד בצורה בריאה עם מריבות במערכת היחסים שלכם, יהיה עליכם לרכוש את הכלים ומיומנויות התקשורת הנחוצות. מרכז LeadUp מתפקד כבית חם המספק ייעוץ והכוונה להובלת תהליכי שינוי אישיים, זוגיים וקבוצתיים, באווירה תומכת, נעימה ומאפשרת. המרכז יעשה את כל הניתן על מנת לתרום לכם מניסיונו וכישוריו בכדי שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים שהחיים מציבים מולכם בזמני משבר. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה בנושא.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל