העצמה נשית – מתמודדות בגבורה עם העולם

נשים רבות עשויות למצוא את עצמן בשלב זה או אחר של חייהן במצב של תקיעות, בין אם מדובר על המצב התעסוקתי, הזוגי או האישי. על מנת למצוא את הדרך היעילה ביותר לשבור את המעגל ההרסני הזה ולמצוא את החוזק האישי שטמון בכל אחת מאתנו, ניתן יהיה לפנות אל מרכז LeadUp ולקבל את ההנחיה לה אתן זקוקות בכדי להשלים עם העבר וללמוד אילו שינויים יהיה עליכן לבצע בהווה על מנת להבטיח עתיד ורוד יותר.

במאה ה – 21 אנו יכולים לראות כי נשים רבות לובשות מספר רב של כובעים: אשת קריירה, רעיה, אימא, אחות, בת ואישה עצמאית בזכות עצמה. על מנת להצליח לעמוד בכל המשימות המאתגרות הללו, בייחוד כאשר נמצאים בזוגיות מאתגרת, לעיתים יש צורך בעזרה חיצונית, אשר תוכל לסייע לנו לחזור ולהאמין בעצמנו, לתקשר בצורה פתוחה וברורה יותר עם האנשים שסביבנו ולשמור על מערכות היחסים החשובות בחיינו.

על מנת לקבל את כל הכלים לשם השגת המטרות האלו, ניתן לפנות למרכזים שונים אשר מעבירים סדנאות, הרצאות ואף פגישות קבוצתיות בליווי מקצועי ותומך. כך יהיה ניתן למצוא את המקום המוגן והבטוח בו נוכל להיות אנחנו ולחלוק את כל אשר יושב על ליבנו.

פעמים רבות ההתמודדות עשויה להיראות כמסובכת וקשה מידי, ואז עולה לפתע המחשבה לראש, אולי כדאי להתעלם מהבעיות? אולי דברים ישתנו מעצמם? התשובה לשאלות אלו היא בדרך כלל לא. נסיבות חיינו לא נוטות להשתנות, ובמידה ואנו מבקשות את השינוי שיעזור לנו לשפר את עתידנו, הרי שהגיע הזמן לצאת אל העולם ולחפש אותו בעצמנו.

העצמה נשית

אתן לא לבד

מרכז  LeadUp, אשר הוקם על ידי ד”ר פנינה ארד ומנוהל על ידה מעניק לכן את האפשרות למצוא את התמיכה הנחוצה בשעה שאתן נמצאות בזוגיות מאתגרת ומעוניינות לצאת לדרך של העצמה ושינוי. במסגרת סדנת העצמה נשית, ניתן יהיה  ליצור מעין ‘אחוות לוחמות’ בין נשים אשר מתמודדות עם אתגרים דומים ומעוניינות לחזק את הביטחון העצמי ואת המשאבים הפנימיים שלהן.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל