איך להתמודד עם זוגיות במשבר ?

אולי אתם אומרים לעצמכם כי זה רק עוד ריב אחד קטן, אך המציאות מוכיחה כי אתם למעשה חווים זוגיות במשבר. מרכז LeadUp תחת ניצוחה של ד”ר פנינה ארד, עומד לרשותכם בכל עת וישמח להעניק את הליווי האישי והזוגי על מנת שניתן יהיה להסתכל על מערכת היחסים הזוגית שלכם בצורה המפוכחת ביותר ולהחליט האם ממשיכים לנסות ולשפר את המצב הנוכחי או שמא אולי כדאי יהיה לפנות אל דרך חדשה בנפרד זה מזו.

זוגיות במשבר היא ככל הנראה אחת הסיבות הנפוצות ביותר לחוסר שביעות רצון מהחיים שלנו, הן מהבחינה הזוגית והן בהשפעה של מערכת יחסים זו על ההתפתחות האישית והיכולת להתמודד עם קשיים ואתגרים אשר החיים מציבים בפנינו. כך שנשאלת השאלה, כיצד יהיה אפשרי להתמודד עם זוגיות במשבר בצורה המוצלחת ביותר?

  • נושמים לפני שמגיבים – בריבים קל מאוד להגיד דבר מה עליו נתחרט בשלב מאוחר יותר. כך שנסו להימנע ממילים חריפות ומעשים קשים אשר עשויים לפגוע בצורה משמעותית בצד השני. רגע של נשימה עמוקה לפני שמגיבים יוכל לעזור למנוע את החרפת המצב והריב.
  • נמנעים מלהעלות את העבר – בשעה שהזוגיות שלכם במשבר, קל מאוד להעלות דברים מהעבר אשר יגרמו להסלמה של הריב. נסו להתמקד בהווה ובפתרון המצב הקיים, זאת מבלי להעלות באוב זיכרונות רעים ומצבים אשר יציתו מחדש את להבות המריבה.
  • פונים לעזרה – לעיתים הזוגיות זקוקה למבט של עיניים חדשות. פניה אל יועצת זוגית תוכל לסייע לכם ללמוד איך לתקשר זה עם זו בצורה הפתוחה ביותר, ללא האשמות ומתוך מטרה להגיע להסכמה בנוגע לעתיד.

איך להתמודד עם זוגיות במשבר

משקמים את התקשורת

אחד הגורמים ההכרחיים לשם קיומה של מערכת יחסים זוגית בריאה ומיטיבה לשני הצדדים הוא נוכחותה של תקשורת פתוחה בין שני בני הזוג. על מנת להגיע למצב בו אתם יכולים לתקשר בצורה בריאה, ניתן יהיה להיעזר במרכז LeadUp. המרכז יעניק לכם את הכלים היעילים ביותר להתגברות על קשיים ומחלוקות במהלך הקשר הזוגי.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל