סוגי בעיות תקשורת בזוגיות

בעיות תקשורת בזוגיות הינן אחת הסיבות למריבות, תסכול וחוסר שביעות רצון ממערכת היחסים הזוגית. על מנת ללבן את העניינים ולפתוח בדף חדש בזוגיות שלכם, תוכלו לפנות אל מרכז LeadUP בבקשת עזרה. שירותיו של המרכז יאפשרו לכם ליהנות מהליווי, הייעוץ וההכוונה של ד”ר פנינה ארד, ד”ר לפסיכולוגיה, יועצת זוגית, מנחת קבוצות ומאמנת להעצמה נשית. שירותיו של המרכז כוללים הקניית כלים ויישומים לשימוש מיידי ויישומם במערכת היחסים שלכם, כמו גם יצירתו של מרחב בטוח בו ניתן להתבטא בצורה אישית, אינטימית ובטוחה.

אין ספק כי בעיות תקשורת בזוגיות עלולות להוביל לריחוק בין בני הזוג וליצירתם של קונפליקטים רבים אשר מובילים למבוי סתום. מעניין יהיה לגלות כי הדברים לא חייבים להמשיך באותה הצורה בה היו עד כה. בעזרתה של יועצת זוגית ניתן יהיה למצוא את הדרך היעילה ביותר לתקשר זה עם זו ולתכנן עתיד משותף למערכת היחסים הזוגית. בין הבעיות אשר עשויות להקשות על התמודדות יעילה עם קשיי תקשורת בזוגיות נוכל למצוא את המצבים הבאים:

  • קושי בביטוי הרגשות והפגנת אמפתיה.
  • משקעי עבר והתנסויות בקשרים קודמים, לרבות מערכות יחסים עם חברים ומשפחה.
  • משקעי עבר והתנסויות בקשר הנוכחי. פגיעות שלא נפתחו וריבים שנותרו סוערים על אף שנדמה כאילו נעלמו עם הזמן, אך צצים מחדש מעת לעת.
  • קושי בקבלת החסרונות והשונות אשר קיימת בין בני הזוג.
  • ציפיות לא מציאותיות להבנה ללא מתן הסבר על טיב הפגיעה.
  • פרשנות מוטעית בנוגע לדבריו של הצד השני.

סוגי בעיות תקשורת בזוגיות

מצילים את מערכת היחסים שלנו

קשיים בתקשורת הזוגית עשויים להוביל את מערכת היחסים למצבים קשים בהם שני הצדדים פגועים ולא מוכנים לשמוע מילה נוספת מבן או בת זוגם. על מנת להשיב את מערכת היחסים שלכם למצב תקין בו תוכלו לתקשר זה עם זו בצורה פתוחה וכנה, פנו עוד היום למרכז LeadUP ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל ולספק את הליווי והייעוץ לו אתם זקוקים.

 

 

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל