מה הן המטרות של סדנאות העצמה נשית ?

 

מרכז LeadUp מציע סדנאות העצמה נשית לכל אישה אשר מרגישה כי החיים הובילו אותה למסלול שאין היא מזהה. אם גם אתן מרגישות כי אתן נמצאות במערכת יחסים זוגית מאתגרת אשר המאפיין העיקרי שלה הוא קשיי תקשורת קיצוניים, אנו מזמינים אתכן לפנות אל המרכז ולהצטרף לסדנה ייחודית אשר נועדה לנשים בדיוק במצב שלכן.

סדנאות העצמה נשית מהוות נישה חדשה ומעניינת אשר פתוחה לנשים אשר מרגישות כי איבדו משהו משמעותי לאורכה של הדרך וכעת מנסות למצוא את הקול הפנימי שלהן, אשר יוביל אותן להישגים אישיים ולמציאת משמעות בחיים. הסדנאות הללו נועדו לאפשר:

  • יצירת מרחב בטוח בו ניתן יהיה להתבטא בצורה פתוחה וכנה, ללא שיפוטיות.
  • קבלת תמיכה מנשים אשר נמצאות או היו בעברן בסיטואציה דומה לזו שאת נמצאת בה כעת.
  • קבלת מידע והמלצות בנוגע למהלכים הבאים בהם ניתן יהיה לנקוט על מנת להביא לשיפור המצב.
  • הקניית כלים ומיומנויות אשר נועדו להקל את התקשורת עם בן הזוג.
  • חיזוק הביטחון העצמי של כל אישה במסגרת מכילה ותומכת המאפשרת שיח פתוח ושיתופי.
  • חידוש כוחות פנימיים נפשיים על מנת לרכוש את היכולת לראות ולדמיין את העתיד בצורה מדויקת יותר ולפעול על מנת להשיג את המטרות האישיות שלכן.

מגלים את עצמנו מחדש

אין ספק כי השתתפות בסדנאות להעצמה נשית במסגרת מרכז LeadUp, תוכל לסייע לכן לגלות את עצמכן מחדש, את הדברים שאתן אוהבות, תחביבים, תשוקות ומטרות שיש ברצונכן להשיג. הסדנאות נועדו לאפשר לכן להתמודד בצורה המוצלחת ביותר עם כל מה שהחיים זורקים לעברכן, לרבות מערכות יחסים אשר רוויות בבעיות תקשורת כאלו ואחרות. הנכן מוזמנות לפנות אל המרכז כבר היום ונשמח למעוד לשירותכם ולענות על כל שאלה בנושא ולספק את כל המידע לו אתן זקוקות בכדי לבחור בסדנה המתאימה ביותר בעבורכן.

 

 

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל