תפקידה של מטפלת זוגית

הזמנים המודרניים לא קלים; הלחץ היום יומי, המרדף האינסופי אחר פרנסה טובה, לסגור את החודש, להתמודד עם הילדים ושבועות קשים בעבודה, גורמים לנו לעיתים לשכוח מהדברים החשובים באמת בחיינו, למשל – הזוגיות. הסטרס היומיומי מביא זוגות רבים לוותר על עצמם עוד לפני שניסו בכלל להציל את הזוגיות שלכם. כאן נכנסת מטפלת זוגית לתמונה, ותפקידה לסייע לכם לבחון את הזוגיות שלכם מכל אספקט אפשרי, עד להחזרת המערכת למסלול תקין ובריא.

 

הבעיה היא, שרבים מהזוגות חוששים לבקש את עזרתה של מטפלת זוגית מסיבות שונות; הפחד להכיר בקיומה של בעיה, החשש מהניסיון לפתור אותה, חוסר אמונה בהצלחת הטיפול וכמובן – מחסור במידע; כיצד הטיפול יועיל, כיצד התהליך מתבצע, ועוד.

  • ההחלטה – את ההחלטה לפנות לייעוץ צריכים לקבל שני בני הזוג, מהסיבה שאם רק צד אחד מראה נכונות, התהליך עלול להיכשל. דרוש שיתוף פעולה מלא מצד שני בני הזוג, על מנת לאפשר למטפל לעזור להם. אנו נפנה לייעוץ אם אנו מרגישים שהזוגיות נקלעה למשבר, אם לפני חתונה אנו מקבלים ‘רגליים קרות’ ופחד מההסתגלות למצב החדש, ועוד
  • התהליך – תהליך הייעוץ הינו דיסקרטי באופן מוחלט. המטפל חייב להכיר לעומק את המטופלים שלו, על מנת להצליח לסייע להם ברמה הגבוהה ביותר, ובדרך היעילה ביותר להשבת הזוגיות למסלול הנכון 
  • השיפור – ייעוץ זוגי הוא משנה חיים אם רק מאפשרים לו; המטפל יעניק לכם כלים להתמודדות עם קשיים בתקשורת, קשיים בפן האינטימי, קצרים באמון, מחלוקות בנושאי הורות ועוד.

מטפלת זוגית

אל תוותרו על עצמכם

מרכז LeadUP בהנהלתה של פנינה ארד, הוקם במטרה לסייע לאלו המבקשים להנחיל שינוי משמעותי בחייהם. יד ביד, שלב שלב, יקבלו הלקוחות כלים יעילים להתגברות על הקשיים בחייהם. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע בדרך לשינוי, ולהגשמה עצמית בכל תחומי החיים.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל