סדנאות העצמה נשית

היי את, כן את שיושבת מאחורי המסך וקוראת שורות אלו. אם הגעת לכאן, את בוודאי נמצאת בזוגיות מאתגרת המתאפיינת בקשיי תקשורת קיצוניים, ובצעד אמיץ החלטת לא לוותר יותר על הצרכים, הרצונות והחלומות שלך. מרכז LeadUP מקיים סדנאות העצמה נשית המותאמות באופן ייחודי לנשים הנמצאות במערכת יחסים כזאת ושואפות להתמלא בכוחות מחודשים, לשפר את יכולת ההתמודדות שלהן מול בן הזוג, לחזק את הביטחון העצמי ואת המשאבים הפנימיים שלהן ולפעול לקידום מטרות ויעדים אישיים ומקצועיים. 

 

סדנאות העצמה נשית למי שרוצה למצוא את עצמה מחדש

 

כאשר את נמצאת הרבה זמן במערכת יחסים עם גבר שיש לו קווים אוטיסטיים, קורים לך כמה דברים: במשך הזמן את מרגישה שאת הולכת ונעלמת. במקום העצמי הקודם שלך, עולה דומות שאת בקושי מזהה כעצמך. את כל כך בודדה, כל כך פגועה וכל כך כועסת. את מרגישה מבודדת, כי הקשרים החברתיים שלך פחתו, את לא מרגישה מובנת על ידי האנשים שמכירים אותך ועם הזמן, את גם לומדת לא לדבר על הבעיות שלך עם אחרים, כי אף אחד לא באמת מצליח להבין מה כל כך רע לך ועל מה את מתלוננת. אז את מרגישה שאת משתגעת, ולפעמים את גם מרגישה אשמה, כי בעלך הוא בסך הכול איש טוב. ואת אומרת לעצמך שאולי את מגזימה, אולי יש לך ציפיות יותר מדי גדולות, ואולי כל הגברים הם אותו הדבר.

אז קודם כל אני רוצה להגיד לך שלא רק שאת לא מגזימה, אלא שכנראה יש לך כבר ציפיות מאוד נמוכות מהקשר הזוגי, וגם הן לא מקבלות מענה. ואני משערת שאת חיה בתוך שממה רגשית כל כך גדולה, וויתרת כבר על כל כך הרבה מהצרכים שלך, שרק מי שנמצאת במצב דומה, יכולה להבין מה את עוברת ובאיזה חסך רגשי את חיה. ואני גם רוצה שתדעי שאותה בחורה צעירה שופעת ביטחון ומלאת חיים שפעם היית, לא נעלמה, גם אם נדמה לך לפעמים שכן. היא עדיין נמצאת שם בפנים, וצריך רק לבוא אתה במגע, להתיידד אתה, להזכיר לה מי היא באמת ולמה היא מסוגלת. 

קבוצה של נשים המתמודדות עם אתגרים דומים מספקת מסגרת מכילה ותומכת המאפשרת שיח, שיתוף וקבלה בלתי שיפוטית. המנחה וכל חברות הקבוצה מהוות מקור להשראה, לחיזוק הביטחון העצמי והמשאבים הפנימיים, ללמידה ולהנעת תהליכי שינוי. לקבוצה יש כוח אדיר, וביחד, הרבה יותר קל לחדש כוחות, להתחזק ולצעוד לעבר מימושם של מטרות, שאיפות וחלומות ישנים.

סדנאות העצמה נשית

 

כל אישה היא וונדר-וומן בפני עצמה

 

שמי פנינה ארד ואני ד”ר לפסיכולוגיה, יועצת זוגית, מנחת קבוצות ומאמנת להעצמה נשית. אני מעריצה נשים ומאמינה בכוחה של כל אישה לשנות את המציאות שלה. אני יודעת שנשים הנמצאות בזוגיות עם גבר שיש לו הפרעת תקשורת, הן לביאות אמתיות. לא פעם הן נאלצות לקחת על עצמן את כל הדאגה לבית ולמשפחה, תוך כדי עבודה במשרה מלאה, כשהן מתפקדות כאימהות חד הוריות לכל דבר. מה שקורה בדרך כלל, הוא שמרוב תשישות, כעס ותסכול, הן אפילו לא פנויות לראות ולהבין כמה כוח יש להן וכמה הן חזקות. הקמתי את מרכז LeadUP במטרה לחזק נשים, להחזיר להן את האמונה בעצמן, ביכולותיהן ובכוחן ליצור לעצמן מציאות אחרת.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל