יתרונותיו הברורים של טיפול קבוצתי 

כיום ניתן להצטרף לטיפול קבוצתי במרכז LeadUP בהנהלתה של ד”ר פנינה ארד, זאת מתוך מטרה להתמודד בהצלחה עם מערכות יחסים אשר קורסות תחת העול של הפרעת תקשורת אצל אחד מבני הזוג. טיפול קבוצתי יעניק את הליווי והתמיכה הנחוצים על מנת שבני הזוג יוכלו ללמוד מה היא הדרך היעילה ביותר להתמודד עם המצב ולצמוח ממנו, הן בתור אינדיבידואלים והן בתור זוג.

יתרונותיו של טיפול קבוצתי הנם רבים ונוגעים בכל היבט של הטיפול עצמו, גם ברמה הזוגית וגם ברמה האישית. נשים וגברים אשר נמצאים בזוגיות בה קיימים קשיי תקשורת קיצוניים, מוצאים את עצמם במצוקה רבה וחוסר ביטחון במערכת היחסים הזוגית שלהם.

  • זר לא יבין – בשעה שאתם מתמודדים עם בעיות שכאלו, קשה להסביר את המצב לאדם זר שלא מכיר את הבעיה מקרוב. בטיפול קבוצתי תוכלו להיות מוקפים באנשים אשר מתמודדים עם קשיים דומים לאלו שלכם ולקבל את הבנתם ותמיכתם.
  • נקודת מבט חדשה – אנשים אשר נמצאים במצב דומה למצבכם, יוכלו לספק לכם נקודות מבט נוספות על המתרחש, באופן שיאיר את עיניכם ויאפשר קבלת תובנות חדשות.
  • רכישת כלים חדשים – טיפול בקבוצה מאפשר להיעזר אחד בשני ולרכוש את הכישורים והמיומנויות היעילים ביותר להתמודדות עם בעיות התקשורת במערכת היחסים הזוגית שלכם. למידה קבוצתית הינה יעילה במיוחד ויכולה לחשוף אנשים לדרכי התמודדות חדשות ואפקטיביות.

 

מרחב בטוח של שיתוף, הכלה וקבלה

אחת המטרות החשובות ביותר של טיפול קבוצתי היא ביצירתו של מרחב בטוח של שיתוף, הכלה וקבלה ללא שיפוטיות. הקבוצה מהווה את המקום הבטוח בו ניתן יהיה לשתף את כל היושב על הלב, להתמלא בכוחות מחודשים ולשפר את יכולת ההתמודדות אל מול מצבים מאתגרים בחיי היום יום. מרכז LeadUP ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע ברכישת הכלים והמיומנות הדרושים לכם על מנת להתמודד עם אתגרי המציאות שלכם בהצלחה.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל