ייעוץ זוגי – מתי נזדקק לו?

זוגות רבים עלולים לחשוש מפניה אל ייעוץ זוגי מפני שהם מאמינים כי הדבר אומר כי קיימת בעיה כלשהי אותה הם לא מצליחים לפתור בכוחות עצמם. אך הגיע הזמן להבין כי פנייה אל מרכז LeadUp תחת ניצוחה של ד”ר פנינה ארד, תעניק לכם את הליווי האישי והזוגי לו אתם זקוקים על מנת לשקם את מערכת היחסים הזוגית בה אתם נמצאים. המרכז הוקם מתוך מטרה להעניק לכם את הכלים היעילים ביותר בנמצא לשם התגברות על הקשיים, המשברים והמחלוקות שהקשר הזוגי מציב בפניכם.

בשלב הראשון, חשוב להבין כי פניה אל ייעוץ זוגי הינה סימן לכך כי מערכת היחסים ביניכם הינה משמעותית ואתם מעוניינים לעשות את הנדרש על מנת שתוכלו לשקם את הקיים ולצמוח בזוגיות שלכם. תהליך הייעוץ הזוגי נועד לשפר את מערכת היחסים הזוגית הקיימת שלכם, זאת מתוך ניסיון לאתר את שורש המריבות והמחלוקות ולטפל בהם בהתאמה.

זאת לרבות במצבים הבאים:

  • בגידה ומעילה באמון.
  • אובדן אינטימיות.
  • מריבות ומאבקי כוחות.
  • חוסר סיפוק מיני.
  • קשיים ביצירת שיח ותקשורת פתוחה.
  • ייעוץ וליווי בשעות משבר פתאומי.
  • קבלת החלטה לגבי המשך או הפסקת הנישואין.

ייעוץ זוגי יהיה זה אשר יעניק לכם את האפשרות למצוא את הדרך המתאימה ביותר בעבור שניכם להתמודד עם הקשיים שהחיים הציבו בפניכם. כך למעשה תוכלו למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבורכם להתגבר על הקשיים או להגיע להחלטה משותפת של הפסקת או המשך מערכת היחסית הזוגית שלכם.

ייעוץ זוגי – מתי נזדקק לו?

יוצאים לדרך משותפת

מרכז LeadUp מזמין אתכם לקחת חלק בפעילותו וישמח לעמוד לשירותכם ולספק את הייעוץ והליווי המקצועי והאדיב ביותר בכל שלב לאורך הדרך. חשוב לזכור כי אין אתם חייבים להתמודד לבד עם הדרך הקשה הזו וכי אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל דרך אפשרית על מנת שאתם תוכלו לרכוש את הכלים היעילים ביותר לשם התגברות על הקשיים ומציאת הדרך להתמודד עם המחלוקות ועם הקשיים במערכת היחסים הזוגית שלכם.  

 

 

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל